Thursday, February 23, 2012

33weeks_checkup.!!~

pepagi lagi dah gerak ke KK takut lmbt checkup.
dpt la no awl.
bile smpai turn aku, amek berat...masyallah..!!!! sgt berat.naik la 2kilo.
hiuh!!~~~
ape aku mkn smpai nek 2kg dlm mase 2weeks ni.
sgt merisaukan.


then dah amek drh, jumpe misi plak.


misi : dah minum air gula ke sebelum ni..?
Ly : dah. 
misi :  berat awk naik ni, mybe kne amek lagi skali la..
LY : ...
misi : xpe, nnti saya tnye doc dlu yer.
Ly : gulp...


aku dah mula cuak ni, mls tol kalo nk minum lg.
sebab mmg xsedap la air tuh..
tp bile jumpe doc, Alhamdulillah xperlu sbb 1st test air gula mengatakan normal.
syukur sgt. ^_^


berat mendadak plak mybe sbb kaki dah mula membengkak.
jari tgn pon dah mengembang.
banyak air doc kate.
hehe xde la risau sgt kan.
bukan sbb makan.


Ly.Z



1 comment:

  1. memang tak suker minum air gula..!! bukan sebab tak sedap jer..tapi sebab malas nak tunggu lame2 kat situ..huhu

    ReplyDelete