Thursday, September 13, 2012

terkenan???!~

Assalam & hye..

Pernah x korang terdengar cite sal baby terkenan semasa ngandung..?

Nak dijadikan cerita, masa Lya ngandung ritu sgtlah xsuke ngan adik lya yg no 3. xtau nape.kate org mase kita ngandung, tgk lah bende yg cntik2, indah2. yg menakutkan jgn tgk nnti tekenan. tp xtau lah nape smpai benci ngan adik(bukanlah benci ape pon, sume yg dia pakai / buat semua xsuke).ngandunglah katekan.

Bile Hudamani ni lahir, xnmpk sgt. bile semakin membesar, terserlah lah sikit terkenannya itu. agak2nye tang mana???


cer teka cer teka...

tang mata..!!~

bulu mate pnjg, anak mata hitam tu lebih besar. kuat kentot..ngehngeh..:)

adik lya ni suke la pkai bulu mate & contact lens. so mmg xsuke lah tgk die.sdgkan adik lya ni comei jer.apentah xkena ngan lya wktu tu.pembawakkan kot.hehe.

love them somuch..!!~
adik yg no 3 tu berbaju kuning. same kan mate nye. anak mate hitam besar sgt.kalau mlm2 takut pndang..

syg anak mama.!!~

k lah..bye..!!~





3 comments:

  1. memang same ar...!!! mate die..heheh...naseb baik terkenan yang elok cantik... aty dulu mase pegnan selalu gaduh gak ngan adik bongsu laki..tapi tak de pulak tekenan kat die..tak tau ar kot t berubah..;p tapi tak mo..!!! heheh.. lagi satu aty cukup suker tengok cerite conan..naseb baik tak kenan gak..;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. lya pule suke tgk hagemaru..tersame lah sikit.uhukuhk..!!~

      Delete
  2. Comelnya!!! Takpelah, nasib baik terkenan bab mata comel tu. Hehehe :)

    Selamat Hari Raya untuk awak sekeluarga :)

    ReplyDelete